44415 - سوالات متداول

 

با یک اشتراک به تمامی سرویس های موجود در سایت دسترسی خواهید داشت،

خیر ، به دلیل ارائه کیفیت بالا و قیمت مناسب و امنیت بالا از ارائه اشتراک های دو یا چند کاربره معذوریم .

مدت زمان اشتراک خریداری شده از روزی که اکانت استفاده می شود محاسبه می شود برای مثال شما اکانت رو الان خریداری میکنید ولی یک هفته بعد برای اولین بار شروع استفاده میکنید زمان اشتراک اکانت دقیقا از هفته بعد شروع محاسبه می شود و  این رو هم بگم که تمام محصولات و اشتراک ها شامل روزهای رایگان هستند که در بخش تعرفه ها اعلام شده است .

ما اکانت تست نداریم و می توانیم نتیجه کارمون رو رضایت کاربرانمون بدونیم که در کامنت ها و پست های اینستگرام قرار دادیم .

وارد سایت صحفه نخست شوید، در  وسط صحفه تعرفه ها نمایش داده شده که تعرفه مناسب خود را انتخاب و کلیک کنید و در ستون های بعدی به ترتیب آدرس ایمیل و شماره موبایل را وارد کنید و سپس گزینه هدایت به دروازه پرداخت را بزنید. تمامی درگاه‌ها از تمام کارت های بانکی پشتیبانی می کنند، لذا برای پرداخت تنها به یک کارت بانکی و رمز دوم آن نیاز دارید، درصورتی که رمز دوم را ندارید، می توانید از طریق خودپرداز بانک خود آنرا فعال و دریافت کنید. پس از پرداخت موفق به سایت ما منتقل می شوید و اطلاعات اشتراک علاوه بر نمایش در سایت ما، از طریق ایمیل و تلفن همراه نیز برایتان ارسال خواهد می‌ شود.

تمامی درگاه‌ها از تمام کارت های بانکی پشتیبانی می کنند، لذا برای پرداخت تنها به یک کارت بانکی و رمز دوم آن نیاز دارید، درصورتی که رمز دوم را ندارید، می توانید از طریق خودپرداز بانک خود آنرا فعال و دریافت کنید.

قبل از هر چیز تمام سرویس های سایت ۱۰۰ % تضمینی هستند , به این معنی که شما حتی تا ۲۴ ساعت اگه تونستید بهتر از مجموعه گذرنت به ما نشون بدید وجه شما بازگشت داده خواهد شد .
نکته بعدی اینکه بهتره قبل از خرید قسمت نظرات کاربران و همچنین فن پیج اینستاگرام گذرنت با بیش از ۵۰ هزار مخاطب را یه نگاه بندازید.

پس از خرید اشتراک به بخش ” آموزش ” مراجعه کنید، در این بخش آموزش‌های مرتبط با تمام دستگاه‌ ها و سیستم عامل های سازگار با سرویس‌های ما را مشاهده می کنید. برای برخی از دستگاه ها و سیستم عامل ها چندین راهکار استفاده موجود است، لذا توصیه می شود تمامی راهکار های موجود را بررسی کنید و بهترین راهکار را برای دستگاه خود انتخاب کنید.

اگر از کاربران قدیمی ما هستید اما اطلاعات اشتراک خود را فراموش کرده اید؛ وارد بخش “بازیابی اکانت ” شوید، اطلاعات مرتبط با خرید اشتراک موردنظر خود را وارد کنید تا آن را از طریق ایمیل و تلفن همراه دریافت کنید. بعد از ثبت درخواست، درصورتی که مشخصات اشتراک خود را در Inbox ایمیل‌تان پیدا نکردید، پوشه Spam یا Junk ایمیل خود را نیز بررسی کنید. در صورتی که با مشکل شما حل نشد با بخش پشتیبان انلاین در ارتباط باشید

جهت تغییر رمزعبور خود میبایست به “پنل کاربری ” مراجعه کنید و یا از کانکشن هوشمند نیز میتوانید آنرا تغییر دهید.

این خطا معمولا با ورود نام کاربری و یا رمزعبور اشتباه رخ می دهد، لذا همیشه به هنگام ورود اطلاعات خود دقت کنید؛ نام کاربری و رمزعبور تمامی اشتراک های ما با حروف کوچک ثبت شده اند. این خطا به دلیل رسیدن کاربران آنلاین اشتراک شما به حد نصاب خود نیز می تواند رخ دهد و جهت جلوگیری از آن میبایست ابتدا ارتباط خود را با سرویس های ما در یکی از دستگاه های متصل شده قطع کنید. تمامی اشتراک های ما به صورت پیش فرض تک کاربره هستند، این بدین معناست که اگر تعداد کاربران آنلاین یک اشتراک به حدنصاب خود رسیده باشد، هیچ کاربر دیگری تا زمان قطع اتصال یکی از کاربران فعال نمی تواند به سرویس های ما متصل شود.

بله، با معرفی کاربر جدید به مدت زمان اکانت شما به رایگان اضافه خواهد شد، کاربرانی هستید که چند ساله اکانت خودشان را با این روش و بدون پرداخت هزینه شارژ میکنند، توضیحات بیشتر از قسمت ” معرفی کاربر جدید “

مشکل سرعت ممکن است دلایلی مختلفی از جمله محدودیت های شدید و مشکلات سیستم کاربر داشته باشید، شما مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید اگر در نهایت مشکل شما حل نشد با راه کارهای جدید، میتوانید نسبت به برگشت وجه پرداختی ظرف مدت ۷۲ ساعت اقدام نمایید